Swedish and English:

Svenska:

  1. Klicka på önskad vara/bild. Sedan i rutan "välj storlek", därefter på önskad storlek och till sist på - order. Gå sedan in på fler varor om så önskas.
  2. Färdig? Klicka på "kundvagnen" uppe till höger.
  3. Sidan "basket" kommer upp och där kan ordern ändras - ta bort antal eller lägga till. Klicka på "Update" efter ändring.
  4. Om du fått en rabattkupong, fyll i siffrorna och klicka på "add coupon".
  5. Annars, klicka på "order", underst. (Om man glömt något och vill beställa mer, går det att göra om punkterna 1-2 igen, all info finns kvar på "basket"-sidan.)
  6. Är det första gången man beställer, så fyller man i sina uppgifter på - "customer information". Den informatioen lagras sedan på "Mitt konto - My account", som finns till vänster på förstasidan. Ett välkomsmejl kommer med ett lösenord, som man kan byta på "Mitt konto - My account". Adress och telefonnummer går också att ändra där, när som helst.
  7. Vill man ha paketet till annan adress eller tala om något annat så finns rutan till höger. Bocka till sist i rutan "I accept the terms and conditions" (=jag accepterar villkoren), sedan på "proceed".
  8. Sidan "Your order" kommer upp. Om allt verkar ok så klicka på "Order" nederst i högra hörnet.
  9. Betalsidan kommer upp. Där fylls alla kort-uppgifter i och allra sist klickar man på "Complete payment". Det kommer fyra mejl första gången man beställer (sedan tre), en välkomsthälsning med lösenord, en orderbekräftelse, en bekräftelse på att betalningen lyckades/misslyckades från oss och till sist ett med "redo att levereras". Viktigt - om dessa mejl uteblir så har inte köpet fullföljts och lyckats. Det har heller inte dragits några pengar från ditt konto. Misslyckas köpet så är varorna oftast dock försvunna ur webshoppen och måste läggas in igen.

Vid problem eller om du inte har rätt kort så går det ändå att handla, genom vårt bankgironr 0609-5442 (gäller Sverige) eller genom en utlandsbetalning (från andra länder). Skicka ett mejl så förklarar vi hur man genomför en sådan order.

English:  

  1. Select item, then size and click order. We always show how many items we have in stock next to the selectable sizes or above that box. Also If we only have one item. Our prizes are in Swedish Crowns and soon we will have a currency converter, so you can compare.
  2. When pleased, click on the shopping cart, front page, up the top right. Now you can amend, if you want to. Then update. Continue.
  3. If you have been given a coupon, please fill in the number to the left of the pink box and then click on the pink box!
  4. When order for the first time, you can create your own custom account - Click on "Mitt konto - my account", fill in the form, and we will send an e-mail with a password. (You can then whenever you want in future, change the password or other information at "mitt konto - my account". This is good, if you later on always log in through your account, you do not have to fill in all data again. Also, you will have information about all orders placed.)
  5. If you have not read our terms and conditions you can click on the link at bottom. To continue, you have to click at the box "jag accepterar villkoren" (= I accept the terms and conditions). Then click "fortsätt".
  6. The page "din order" is shown. If everything is ok, then click at the box "order". In Europe, within EU, the cost for our shipping is 150 Swedish crowns for orders 300 SEK and more. Orders lower than 300 SEK have the shipping cost 200 Swedish crowns.
  7. The page "ange kortavgifter" is shown. Fill in your card information (Visa, Maestro and Mastercard is accepted, if secure) Then click at "genomför betalning".
  8. First time you order, you will recieve four e-mails then three e-mails. One welcome e-mail with password. One order confirmation. One with comfirmation about "payment succeeded"/or not and finally one mail about ready to dispatch. If you have not receive them no one has taken any money from your account. But in the webshop, the items you ordered have dissapeared. If you failured with ordering, we will put in the items again, when time.
  9. The most common failure when ordering is for example a capital letter in beginning of the e-mail adress, not meant to be there. Or a card that is not secured. Or if our webshop believe that the card is a fraud. Or if you have not read this "how to order". But we hope we have helped you out a little. Please write an e-mail if you have any questions about anything. We are happy to help and it is easy for us to measure our items, or check anything you want.
  10. We also allow international payment, if you have not got any card. The same conditions of use, we follow, as through our webshop. Please do not hesitate, write an e-mail, and we give you all information needed. Our e-mail adress: info@tallvibes.se